inget vettigt

jaha det är lördag kväll... har nästan inte varit utanför dörren idag då sonen är SJUK... han har så ont i magen... vill inte lämna honom... Ulf tog hundarna och hjälpte mig med dom...

ja vad har jag att berätta då... äsch det blir väl rappakalja... jag har lite tråkigt just nu...

Jo jag har äntligen bytt säng... sedan skilsmässan  har jag legat i min gamla flicksäng den jag hade då jag var 15 år... ÅÅÅ det är LÄNGE sedan det ;-) den är 105 cm bred har ribb botten och skummadrass .....

jag har tagit annas säng som är 120 cm bred med bäddmadrass oj så mjukt det verkar vara...
känner att min kropp som alltid velat ligga hårt ! nä det fungerar inte så bra längre... undrar hur det känns å lägga sig i denna breda och mjuka säng ....  oj oj .... lyxigt värre kanske.... fniss fniss

för en liten stund sedan rastade jag hundarna på gården, gick upp på skullen och tränade kryp. Har letat fram en så kallad "gångmatta" med gummerad undersida från vinden... den har jag rullat ut på höskulle golvet...
Bra att träna kryp där...
i allafall så skulle jag prova lite... ååå my god.... krutov var såååå taggad... jag la ner honom i utgångspossition... å innan jag hann nästan reagera så kröp han i 120 framåt och innan jag hann reagera igen så kröp han tillbaka baklänges i utgångsposs.... svetten lackar...
Jag samlar ihop mig och hinner bara tänka att jag ska säga kryp... så är det samma sak igen... han kryper i ilfart framåt i 2 meter innan han upptäcker att jag står kvar... då backar han krypandes tillbaka... oj oj fniss fniss

Så vi tränade enbart kryp ...att vara stilla och vänster kryp i cirkel... och att han fick rätta sig efter mig.... fniss fniss... så himla kul å se hans glädje... å på tal om glädje här kommer en länk till mina tränares hemsida...
Niina har nu startat klass II med sin unghund... i ettan fick de 197 poäng eller vad det var (200 är max) ett helt otroligt uppträdande... i klass II så himla himla bra igen... mina tårar trillar när jag ser denna glädje...
http://www.svartbergs.se/aktuellt.html  titta på stycket kul kille och klicka på här.... om ni har lust kan ni även se hans debut lite längre ner på samma sida... kolla in svansen...

Nä nu kom ulf...vi ska göra taccos ... hoppas sonen får i sig lite lite då.... han som är smal annars är bara skinn och ben har gått ner flera herrans kilo.... men som jag sa för att peppa honom... att bara du börjar få i dig vätska och lite mat så kommer du inom en vecka att fått tillbaka kilona....

ja det var väl en härlig blandning av vad jag hade/har i tankarna

ha en bra kväll och jo jo nu kom jag på.... RÖSTA LILA i kväll nu då !!! hejja hanna hejja hanna

Kommentarer
Postat av: soffie

hejhopp här kommer en lördagskram från mej

Postat av: Carina T

Oh!!!! Vad sugen jag blev på meditationskursen. Ska verkligen fundera på att anmäla mig, hoppas ni inte fått fullt?



Kramisar!

2009-01-18 @ 02:24:24
URL: http://ozzyedie.se
Postat av: Carina

Krypa fram i 120???....Krutov, att då bara orkar :D

Meditationskurs lät faktiskt spännande, men tänker Teo gå...blir det nog fniss om jag kommer också ;)

2009-01-18 @ 14:49:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback