tack KAMRATER ;-)

å jag hoppas ni hör betoningen på det militäriska KAMRATER...

Vi i bevakningsgänget hade träning i dag och jag kunde vara med för sonen är bättre idag.

Vi tränade sök i och runtomkring byggnader.
lite bilder därifrån... jag låg figge åt ngr hundar och passade på att fota från mina gömställen
 här ligger jag i en låda men jag öppnat lite på locket.... och Carros hund hittade mig fortare än kvickt
 och här har jag klättrat upp högt upp och gömt mig bakom frigolit
 här har jag bra utkik men ingen kan gömma sig tillräckligt svårt för våra hundar.... Dåna hittade mig i ett nafs

Flera gömställen
    

  krutov har vittring på ngn... men vart ? där var han 

 ser ni vart figgen är?... men som sagt... tror inget är svårt för våra hundar

    kocco ivrig att hitta nästa figge
  men vart ? DÄÄÄR ja

 maja in action...sist men inte minst vill jag bjuda på en stilstudie av anita och maja... jag ligger gömd högt uppe bakom frigolit plattor... här har jag zoomat in dom ... jag sträckte ut mina armar och fotade på chans....   de har ingen aning om vart jag är men dröjer inte länge ... hon letar  och letar  å letar  innan hon lyfter nosen och DÄÄÄR
 å vad glad hon blev och vad hon kämpade

Vilken härlig dag... och vilken lyckad träning för oss alla

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, vad roligt det blev med alla bilder. Kul att du hade kameran med idag!

Kram

Postat av: Mia

Himmel, vad dom är duktiga!!!

Ja, du kan tro att det var kallt, fy fan!

2009-01-19 @ 06:39:32
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Så duktiga de var att leta...kan vara bra att veta om jag behöver hjälp att leta upp gubben på sågen ;)

Kul att se Kats i tidningen idag förresten :)

2009-01-19 @ 07:29:54
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Men det där ser ju superskojigt ut,

bara det att träffas en massa hundmänniskoroch göra något tillsammans måste ju vara en höjdare!

2009-01-19 @ 08:33:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Helena

De är så underbara de här djuren :0)

Vad vore människan utan hunden?

Kram.

2009-01-19 @ 18:19:50
URL: http://solgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback