stor hoppfullhet

I går var jag hos Mia    som skulle behandla Krutov. Jag kände stor glädje att få komma dit. Jag hade beställt vanlig massage på honom men jag kände på en gång att hon kommer att ge honom ngt annat.

Jag är öppen för det mesta och hon tog emot oss. Jag fick berätta problematiken.

Hon började behandlingen på krutov,...

- kraniosakral behandling - en metod att mycket mjukt behandla skallens ben i förhållande till ryggraden och bäckenet och korrigera små felställningar som i sin tur påverkar hela kroppen.

LÅTER hokus pokus kanske men ...  Att få vara med och uppleva det jag fick i går var helt otroligt... att se sin hund gå från smärta till total avslappnad och välbehag...  det är svårt att beskriva och det skulle bli en lååångt inlägg...

Efter behandlingen haltade han ingenting på hela dagen... det kom 4 haltsteg på kvällen... idag har han inte haltat på hela dagen... det kom ngr steg alldeles nyss... helt otroligt vilken förränding på honom.

Vi ska dit om en vecka igen. Även om detta inte kommer att hjälpa honom fullt ut är jag väldigt lycklig att fått vara med och se denna förvanlig ohc att det fått hjälpa honom för en stund i allafall. Vet inte om jag vågar tro att han ska bli helt arbetsför... men vem vet:o)

Vill också säga stort tack till alla mina vänner och bloggvänner som har "tröstat" mig i kruttebus...


kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Anna susar in

Men så härligt om du kan få hjälp..himmel man blir ju rent av förskräckt när något är fel på fina Krutov.Nu hoppas jag han blir bra..och om du ska tillbaka igen så finns det ju hopp om mer bra behandling då.

Postat av: Matmia

Har läst ikapp lite och blir så glad över förändringen hos Krutov! Härligt!!!

2009-07-23 @ 20:42:08
Postat av: Sara

Härligt att höra att det är bra, bara för en stund iaf. Var ju också på sånt där, med migränföreningen. Och det hjälpte med ryggen som jag haft så ont i, men som sagt, bara några dagar. men det är det värt. Hoppas allt kommer bli bra med honom..

kramar från småland..

2009-07-24 @ 08:51:02
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback