Midsommar fin

Även vovvarna ville bli fina till midsommar:o)
Veckans hundar fick varsin liten påse med midsommar gotta i. Glömde fota så klart.

Min första jämthunds kund:o) en stilig kille eller vad tycker ni :o)
före
 
efter

före
 efter
före  
efter
å en del vill bara få ett rengörande bad

före  å efter, Rufus har problem med öronen så vi var tvungen att raka bort så mkt som möjligt... å så glad blev ha n när vi var klar, äntligen ser han ut och säga...fniss
 
efter

Diezel villa ha en kort och lättskött sommar frisyr. Nu kan han bada mm hur mkt som helst. Å fästingarna hittar man lätt också.
 efter  

Veckan har också innehållet flera djurprat och tävlingslydnad... En mkt mkt givande vecka.

Midsommar kvällen har firats med syrran och hennes familj. Grillat och rött vin, jo jag tackar jag...
(Tack ove och nina för det goda vinet... mkt gott. Fick det i present tidigare idag...Mm så gott )
Efter mat och fika blev det 5kamp ute på gården. 5 kampen blev en 3 kamp... vuxna mot ungdomarna... ungdomarna vann... hm... Kalle tog årets första dopp i poolen... kan det vara 5 grader ?..herregud sicken liten kille....
hoppas på bilder.... 2 ggr doppade han sig till och med...


Kommentarer
Postat av: Anna

Men så fina dom blir..och så många kunder du har...härligt..mmm så gott med grillat o vin..bada i femgradigt vatten..det gör inte ens Anna kan jag meddela..det måste bli typ sjutton innan jag kan tänka mig att hoppa i..men du fy sjutton så kallt det känns då..och hur känns inte fem...brrrr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback