snart fredag alaredan

Mest djurprat idag och en och annan tassfrissering.. så jag har inga bilder att bjuda på.

Har gått en skön promenad med hundarna... så skönt att slippa frysa... det är mildare nu och snön börjar smälta HÄRLIGT.

Jag är fortfarande tjock i näsan... inte hela dagarna utan det kommer och går flera ggr om dagen... jag blir tjuvtjock, inget snor utan bara så täppt...... mkt märkligt... så har jag nu varit sedan i mitten på januari då jag fick flunsan... Man blir lite trött på det faktiskt..

Har väl inte så mkt att skriva om... känner mig ganksa så trött.. ganska så vanligt nu för tiden fniss..

Fredag i morgon,...bjuder på djurprat och problemlösning och hundträning... man har då varierande dagar må jag säga...

Nä ... jag "ösckar" inge mera ... te och soffan väntar..

go natt så länge...


bjuder på en repris... tycker den är så rolig


Kommentarer
Postat av: ssoffie

men guu va smart fiskmås:O)

å visst är det härligt nu med våren som är på G.

Ha en bra lördag

Postat av: Pernilla

Hej! Vad roligt att du gillar dotterns Hermelin. Det är bara en som kallas Cocko men han är söt som socker.



Den där fiskmåsen skulle inte jag vilja ha i mina kvarter.

/P

2009-03-07 @ 13:07:03
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Carina T

Ha ha ha den där filmsnutten är underbar, ser ut som han gjort det förr =)



Kramisar!

2009-03-07 @ 14:15:31
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Anonym

Säger bara Rhinocort......receptfritt på apoteket.Super mot nästäppa.....spraya morgon och kväll och vips....-du kan andas...



väskan är packad , passet och biljetten ligger ovanpå - London nästa!

2009-03-07 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback