Spöken hit och dit

 en till goding :o) han ville bara få tassarna fixade  före och efter. 
2 st klo klippningar varav den ena enbart för att få upp förtroendet igen för hantering. Målsättningen var att jag skulle kunna hantera den, hålla i tassarna bara,... endast det....
Den stackarn hade lite hemska erfarenheter med sig i bagaget ( en hund från ryssland) Men med klassiskt musik, mitt lugn och tålamod så kände jag att nu är hon redo... alla klor kunde jag ta... vilken känsla... man blir så otroligt lycklig när man får ett djurs förtroende att de ger efter.

Efter min promenad med hundarna i går kväll hittade jag kusinerna ute och hade det kul i snön. Mkt snö har vi och just för tillfället är det ju inte så kallt heller... ganska så behagligt...

   

Till Carina T... du har ett BÖLE SPÖKE...men JAG....  ... jag har en KRUTOV ;o)



Kommentarer
Postat av: Carina T

Ha ha ha ha.....Kanonbild =)))))



Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback