Trött efter en mkt bra dag

Ett hästprat på kvällsidan.... så vackra ögon hade denna häst



 har inga ord...  vill bara säga tack för att jag fick prata med dig.

Till sen lunch eller kanske det var tidig kvällmat, lagade jag kyckling och morötter med solroskärnor, lite gräddfil, vatten, buljong och soya... så gott så gott... å det räcker till matlåda i morgon... hurra.

det var så härliga hål i morötterna...fniss


Hundarna idag... Mmm så goa så goa..
Glömde före bild men å andra sidan ville hon ha bara ett rengörande bad och tassfriering
 så mjuk och go och fina tassar. Och badad med balsam som gör att snön inte fastnar.

Före
   

å efter, badad ( balsam som förhindrar snöklumpar) öronrensning, frissering  mm

   

å med rosett :o)


Och 2 långa promenader hann jag med hundarna också...

borde renskriva det sista djurpratet... men jag är trött å lägger mig nog nu.... hoppas jag hinner läsa era bloggar i morgon...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilket härligt jobb du har!

Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Har läst ikapp lite o fick morgonens första fniss! Fräck fågel, urgullig kattunge med undulat med mera med mera! Härligt!

Jag satt i nån timme i lördags på min säng med hunden i knät och försökte frisera tassarna på henne..blev väl så där! Men hunden njöt hela tiden! Min rygg däremot...aj, aj!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-11 @ 07:46:31
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Hej vilken vacker häst, är det ett vbl?

Idag värmer solen härligt!

2009-03-12 @ 14:08:36
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Christina

Häst och morötter vilken härlig kombination, fast hästar gillar ju morötter. Ha det gott

2009-03-12 @ 20:29:43
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback