Fredag

Härliga dagar i trimmet denna vecka. Från tidiga morgon till kväll. Har ändå hunnit med härliga promenader med hundarna. Tränade lite med krutov i början på veckan sedan har han fått vila lite.. tror mer jag behövde det:o)

Dagarna går mycket fort och jag tycker jag hinner ingenting.. ligger efter med städning, tvättning och planeringar mm..

Ja ja det blir ljusare för var dag som går så dygnet får mer timmar...

Krutov och kocco fick möjligheten att träffa Sofies (min pryo ) hund. Jag bad henne ta med sig henne så hon skulle få bada och pyssla lite om hennes egen hund. Essta som jag tror hon heter är en "rescue" dog " heter det så....?  gatuhund från portugal tror jag det var... en jätte trevlig hund och vilket hundspråk hon hade... hon klarade av mina två  med glans

VI gick en promenad i solen i går som avslutning på den här veckan och jag tog med kameran för jag tänkte fota som bara den... hm, vad tänkte jag med..... ingenting som vanligt...fniss... 2 kelpisar och 1 blandning av något som ingen vet med en del spring i benen... jag lyckades fånga detta...suck de sprang och de sprang


Kvällen bjöd på lite god mat, vin och trevligt sällskap. Anna och Robin kom, moster, Erik och Kalle kom...
Här håller jag på att duka, gästerna kommer när som...



Lets Dance ville vi inte missa så det fick väl avrunda fredags kvällen..

Magnus och Annika vann Let's dance 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

behöver inte säga något... bilderna visar..:o)

Även om mina tårar kom när Laila dansade sista nummret och det var mkt imponerande men jag tycker att magnus och annika har gjort störst framsteg där av får de min röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback