igår, idag och i morgon

I går var en lugn dag, det var länge sedan. Lite frustrerande men faktiskt skönt också. Var ju och simmade med krutov i den stora staden. Att komma till Malin är alltid lika mysigt... man vill inte åka därifrån.

Sedan for jag till Jysk för att bya 3 stolar jag köpte för aug-07. De gick sönder sommaren -08 och jag åkte dit då men de hade dom inte i lagret så jag fick inga då... Men i år har de dom, ja de är nästan likadana.
Måste säga att servicen till mig igår var kanon. Så trevliga och det var liksom inga problem att byta 2 år gammla stolar... tack tack

Jag och grannen gick en liten promenad med våra gammlingar...kocco och allis... de blev jätte glada och man ser att de gillar varandra och har 8 år tillsammans... så de känner varandra väl... visst är de lite till åren, de leker inte så längre på det sättet  men rejält pigga ändå.

Här är Doris och Allis för ca 9 år sedan...

Sedan var jag hemma och tog det lugnt  innan jag hade tävlingslydnad.
Vädret är inte bra... solen är framme men det är blåsigt och kallt... mina stolar på altan blåser bara av ! suck

Dagen idag består av klippning och djurprat, ganska så lugnt i dag också. Ska väl inte göra något annars... kan ju heller inte med krutov... han får fler och fler tok ryck inne stackarn... det börjar kännas för honom nu..  Solen är framme men det är kallt fortfarande.

och i morgon då vad gör tanten då? Ja det är lite klippning  ska nog bada en newfoundland då... bland annat... och förhoppningsvis kan jag åka till klubben för att träffa folk och kanske träna kocco lite... men hon gillar ju inte det men jag får väl muta henne med korv.:o)..

Alltså livet är precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det skönt när livet är som vanligt...fast det får gärna hända nåt oväntat nån gång ibland... L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback