ymsenahanna

som betyder på ovanåkersmål... lite av varje.

Lite av varje på före och efter bilder på hundar under veckan.
 å efter
  å efter
 å efter
  å efter
 å efter  
 å efter
en del vill bara få tassar och nos frisserad  
En del djurprat och lydnadsträning har stått på schemat.

Nelly mitt lilla barnbarn kom på besök för andra ggn... en kavat liten tjej som ska bli jätterolig att få följa... hon är en frimodig liten tjej... undersökte allt här hemma :o) Har bestämt talat om för mina hundar att NI kommer inte för nära.
Så för tillfället har jag löst det med grindar... 2 understimulerade hundar kan stimma lite för mkt för henne... Kocco kan nog hålla sig lite i skinnet men kruttebus skulle ta tillfället att jaga och skrämma livet ur den lille om han finge...fniss


VÄDRET är lika omväxlande som vecken varit... bara idag... har det regnat "cats & dogs" och det har åskat och nu skiner solen så härligt...

Apporopå  cats & dogs så är det ju ett uttryck från engelskan.... i´ts regning cats&dogs (ursäkta min stavning)
betyder ju att det spöregnar....
Så kom en bekant till min far på att han hade en sådan tavla ... så jag fotade den... tycker den är lite småkul



:o))

En annan sak som jag måste bara tala om... allas vår ALLIS och Marianne... vann ju KM för Försvarsmaktshund... hurra hurra hurra
Med en 10 årig gammal hund slå till och göra så otroligt bra i från sig... Kanon jobbat. Nu är de direktkvalificerad till DM som går mitten av juni...  och där kan allt hända :o)



Japp ... det var detta,... det här var väl lite av varje eller hur? ymsenahanna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback