fm kaffe

Å jag väntar på mitt fm kaffe. Mm så härligt gott det ska bli.
Har en lucka nu mellan hundarna så jag väljer idag att gå hem... och fikar hemma.

I går var vi inte i söderåker utan det var ju i  Söderfors och inget annat... (jag och namn suck)


Jag klev upp 6,00 för att hinna med hundar mm innan vi åkte kl 8,00...

Runt 8 plus grader och
lite regn mötte oss... Jag slapp då frysa i allafall... :o) man får se det positivt.
 

 förväntansfulla killar strax före..

 

Våra killar spelade så himla bra. De är så skridskostarka och har bra passningsspel. Detta fungerade riktigt bra nästan hela matchen. De kämpade och åkte och åkte... så himla kul att se.

Killarna var nog lite nervösa innan då de hade hört att Söderfors spelare var både äldre (uppåt 3 år)  och hade "skäggväxt"...
Men jag kontrade direkt och sa ... jamen killar...NI är ju nyrakad idag... så vad är problemet .... :o)

Det blev en härlig vinst med 9-2...

Väl hemma ringde syrran... Är ni hungrig? Vi har mat kvar... JA TACK ... så jag sprang ner och hämtade upp lite käk åt mig och sonen... skönt att slippa laga mat 19,30 på kvällen.
En stunds tittande på tv sedan gav jag upp... jag tog lite chips och kröp ner i sängen med hundarna och smaskade lite innan jag somnade ovaggad.

Nu väntar jobbet.... hörs


Kommentarer
Postat av: Mia

Fyndiga du...nyrakade, jojo.... Men grattis till segern!!! Kul!!!! L

Postat av: Carina

Hur gött låter inte det då, krypa ner i sängen med en påse chips och vovvarna, gött liv :-)

2009-11-16 @ 18:31:49
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: soffie

va roligt med vinst!!!Grattis!

2009-11-16 @ 21:11:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback