smått och gott

 lille Qnut tittar ut... brorsa till lillebror... Träffades i skogen för att lägga spår.. jättekul att vara hundägare i detta vädret... mina svartingar är det inga problem med... men den röda ! kära nån vad lillebror kan skita ner sig....suck :o)

Liten börjar bli stor, här tränas det i att lyfta på benet... tar lite hjälp att stödja på benet. Han ser för hejjig ut tycker jag... detta började han för några dagar sedan att ta stöd...  och han gör det ganska så ofta nu...



 kocco sitter och tittar...
Solen har lyst med sin frånvaror under nästan hela november, men se ni i går kom hon fram en liten stund mitt på dagen... haleluja... jag var tvungen att fota henne... solen alltså...för det är väl en hon? underbara sol... tänkt att man fick leva upp ett par timmar...



Min tröga dator... grrr lägger in före och efter bilder i morgon eller ngn annan dag... tar sådan tid...

I kväll har jag varit på något kul... Smyckeparty..... Tack Carina för att du bjöd mig !

jag lämnade plånboken hemma då den är alldeles tom... men se de hjälpte inte... man skulle betala när man hämtade grejerna....hm ... någon började prata julklappar och då var det kört... så nu fick jag en julklapp till anna...så kul... :o)
Kan ju tyvärr inte visa någon bild ifall anna tittar in.... fniss...
Jätte kul träffade Raggsockans matte ;o)alltid lika kul... hon fotade lite bilder så det kommer nog på bloggen...ja på hennes alltså;o)
Träffade mera kompisar så det var en bra kväll, mkt gott fika !... det behövde jag... då dagen har varit tung som fan...
Pratat med både rehab i strömsholm och Agria försäkringbolag igen... suck... försäkringsbolaget vet inte vad de ska göra nu... de ska prata ihop sig och höra av sig till mig...

Detta tar på en så ni kan inte tro...  många tårar i dag... usch ja..

go natt med er.


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Smyckeparty hos Carina..men så rooligt..kan tro att det är trevligt..men jag då..jag var inte bjuden..suck..ja ja men jag får väl titta in till C och kolla upp det där..



Jaaaa men du solen har man nästan glömt nu..



Grr o morr på försäkringar och typ sådant..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback