Gymnasieval

Oj så tiden rusar fram.. jag är tyvärr lite dålig på att uppdatera här sedan lillebror kom. Jag är också lite dålig på att hinna med att läsa mina favvo bloggar... hur som helst

Dagarna flyter på...krutov hos mig i trimmet på fm, medans kocco och lillebror inne i huset... på em är lillebror hos mig i trimmet och de andra två i huset... därimellan.. promenerar vi, äter, promenerar igen, tränar lillebror.. städer för hujedamej så stökigt det blir med en lillebror...suck. IDAG efter en lekstund mellan 2 kunder... så skulle jag bara springa på toa... hör hur hundarna drar igång inne ?!!... när jag kommer ut,..vad hittar jag... LILLEBROR på bordet... !! han hade även hunnit med att springa runt på skrivbordet... det var tassavtryck överallt... papper, tangentbord mm... leriga tassar överallt...suck
Han var så lycklig när han stod där på bordet tillsammans med Olga... (kissen)..

Idag verkar det som om "hakan" har lossnat... :o) fniss... nä inte den fysiska hakan... Lillebror och jag tränar hakan... jag vill att han ska lägga sin haka i min hand... jag "shepar" (herregud,.. jag kan inte stava till ordet..ursäkta)
Jag har tränat det nästan varje dag i nästan 2 veckor... NU idag... klickade det till i hans huvud... nu la han hakan och lät den vara kvar där i kanske 2-5 sekunder....wow... tidigare har han duttat och varit så himla duktig men fick honom inte att förstå att han skulle hålla kvar lite längre... Nu kan jag börja höja kriterierna... kul

Meningen med detta moment är att när det är klart... så ska jag mer eller mindre kunna säga hakan och han ska lägga sig ner med hakan i marken... och ligga där tills jag säger sitt...

Vi leker in rutan som han springer så glatt ut till... vi leker vittring... vi leker flytta stjärten... vi leker läggande under gång... vi leker och vi leker... vi leker tysta tanten... vi leker hämta metallen osv.. å vi bara leker.. leken är mycket viktig...

Sicken liten lillebror vi har fått. Han har nog kommit in i rätt tid i mitt liv...

Det är tufft med storebror krutov... Han mår inte så bra av medicin...Vi måste åka till strömsholm på rehab ( det är en lång historia om varför) ibland kräks han... igår diarre,...igår ont i kroppen så känslig när lillebror lekte med honom... idag kanske kanske jag kunde schönja (stavning? men vad är det med mig idag) en gångart som inte riktigt var ren... trots smärtlindring mm...

SOm vanligt så är det rena rama rappakaljan när jag kommer igång... Jag skulle ju skriva om gymnasielvalet som börjar närma sig för sonen.. den 2 benta  lillebror...
Vi ska till gymnasiet om 30 minuter för att få information om vad de har att bjuda på...
Men nu har jag svamlat så mycket om vovvar och lekar så nu får det räcka..

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback