Solen skiner och det blir nog en kanon dag

härlig sovmorgon skulle jag ju få ...
jag vaknade första ggn kl 05,30 men lyckades somna om... tills krutov väckte mig runt 7. Sovmorgon var det.. :o)

Det var i allafall krutov som hade ont i halsen i går kväll... Idag känner jag inte in något så jag förutsätter att halsonten är borta.
Jag känner mig verkligen orolig för den godingen... för ngr dagar sedan hade han så ont i vänster öra att råka man nudda den så skrek han, örat stod rakt ut och han ruska och ruska... sedan var det borta..

I går kunde han nästan inte stödja på höger fram... för ett kort tag... sedan försvann det... 
Ja jag vet då varken ut eller in.... på torsdag ska jag börja ge honom en ny medicin som heter ortoton och om jag förstått det rätt så ska de påverka musklerna rejält.... avslappnande eller ngt...
På tisdag bär vi i väg till strömsholm för rehab... ca 5 timmars bilfärd enkel resa... kul va.



Nä nu måste jag nog koka kaffe... oj vad jag längtar efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback