Mera hundbilder från förra veckan

Min pryo tjej Kajsa hade sin tollar valp Fanny med sig en dag i trimmet... så söt så söt och så här trött blir man efter en stund i trimmet ...gullig va !?
  
Vilka goa hundar jag haft i trimmet denna vecka... ja allla är så trevliga och goa. De är så snabba och delar ut lite pussar hit och dit :D Förgyller min vardag verkligen.

   
   
Endast  efter bilder på en del hundar
    ( 12,5 åriga jajja för första ggn hos frissan)
    
Kajsa fick också träna lite på hur en tollare ska bli frisserad... så hon kan frissera sin lilla Fanny i framtiden.

NU väntar en ny vecka med 2 st pryo elever.  2 st killar denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Mia

Sötnosar..igen! Visst är det inspirerande med praktikanter?? Det tycker jag...åtminstone om dom är intresserade av det dom gör...Lycka till den här veckan också :-))

Postat av: Anna ..tassar in

Himmel så många hundar..har alla hund i dina trakter..:)du är så duktig du i ditt yrke..det ser jag det..

2010-04-26 @ 19:48:15
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback