olika val vi gör

Njuter av mitt kaffe, väntar på att första kund ska komma. Dagen bjuder på trimning först och lite lätt frissjobb. Sedan väntar pappersjobb. Har stora förhoppningar om att hinna klart ett av de stora pappers jobben jag har.

I dag är det bara runt -10 igen, skönt. Och det snöar så klart. Mera snö... mera snö...

I går skrev jag om ett ansvarsfullt uppdrag jag hade fått som skulle redovisas igår. Men av någon anledning väljer ägarna att inte fullfölja. Fick ett mail där det står att de tackade för hjälpen men valde att inte höra på redovisningen. ???

Eftersom det handlade om stora problem så sa jag till att jag tar inte betalt om ni inte anser att ni blivit hjälpta. SÅ vad hade de att förlora... de hade ju kunnat lyssna på vad jag fått IN och ändå säga att det där förstår vi ingenting av... så hade de sluppit att betala...

Det är så trist när folk är så otroligt skeptisk... en sund skeptisk är bara bra, tycker jag men att inte våga/kunna/vilja ge det en chans... Jag blir jätteförvånad över sådana människor...

VAD HAR MAN ATT FÖRLORA ? ... de är nog rädda för sanningen... att djurkommunikation faktiskt fungerar...

Jag lovade dom att jag spar pappret i ngr dagar om de ändrar sig.
Jag vet ! att jag kan hjälpa dom men tyvärr vill de inte ha hjälp... bara att hoppas att de inte avlivar djuret. Det är deras VAL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback