Snabbsummering

En snabb summering i från helgen.
Vi kom fram till Gävle runt 17 tiden... cinamat beställdes och bars hem. Hockey i några timmar och avrundande kvällen med chips och ostkrokar... jobbigt att bänkidrotta ni vet....

Lördagen gick vi på stan lite och sonen fyndade rejält... så mkt kläder... jättekul.

Var hemma i byn runt 17 tiden... hämtade hundar från Maria och Anita....  kl 18 hos Anita och Andreas blev jag bjuden på mat.... å vad gott.... helt plötsligt var klockan närmare 23... oj vad fort tiden går när ma nhar trevligt.

Söndagen  var jag lat... var på plantis mitt på dagen men sedan var det lugnt... jag var så seg, trött och ja jag vet inte vad...

Återkommer kanske med lite bilder från Gävle...

Men nu är det måndag... nu härlig dag och ny härlig vecka. Spännande å se vad den bjuder på..

Nu väntar jobb

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anita

Tack själv!

Bra att ni hade härlig tid i Gävle. Det är inte några problem att ha älskade Qasper här :-)

Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback