Ny tv :o) och raggsockan

NU har min nya tv kommit wow ! vilken bild... oj oj oj... visste inte att man kunde ha så bra...fniss... man är inte kräsen utan har nöjd sig med en halt och lytt tv... SÅ om någon vill ha en begagnad TV som fungerar bara man får igång den så finns en hos mig... gratis ! fniss

Teknikens under...gör mig galen... har suttit och bokfört lite och skulle skriva ut lite papper... så står det helt plötsligt att skrivaren känner inte igen en av patronerna ??? kli i huvve...?  Eh... jag har inte bytt någon patron alls... bara helt plötsligt står det så... jag blir MATT !! jäkla skit grejer... har startat om mm men inget fungerar.. suck..

kallt är bara förnamnet just nu... över -20 har vi... mina hundar gillar INTE kylan... det blåser lite också... fy fasiken...
Har varit och tränat med 12 st till... och jag är jättenöjd över lillebror... han är i en spökålder som bara den just nu men fungerade otroligt bra... trots stark störning mm... så himla duktig så jag blir så rörd... Sedan fick han busa med en ny hundkompis, Hilo för första gången och det gick jättebra.

Så trots kylan så måste jag väl säga att det varit en bra dag...

Jag hade ju också fin fint besök i trimmet i dag... självaste raggsockan.. jo jo hon skulle bli fin... Matte önskade att jag skulle ta bara lite... bara lite för det är så kallt ute... så jag tog bara lite, hon fick också ett skönt rengörande bad... Fika hann vi med också ... tack snälla för fikabröt... så mysigt att träffas... alltid lika kul...fniss
Vår goa lilla
raggsocka... eller Goldie som hon heter egentligen kan ni läsa mera  om, se länken.

Goldie före
 å efter  

Hon är så svår att fota då hon alltid vänder bort sig. ALLTID... men jag lyckades lite idag...

Alltså,... en mycket bra dag :o))


Kommentarer
Postat av: Carina

Läser jag lite ironi mellan raderna om att hon fryser min lilla raggsocka...förlåt, silkestrumpa blev hon ju sedan ;))

Hon sov som en stock hela eftermiddagen, nu i kväll busar hon runt med tuggbenet som hon fick av dig.

TACK TACK TACK !!!

Postat av: Moa

Oj, du lyckades rätt bra att knäppa kort på vår lilla tjockis! Fast jag tycker ju förståss att hon är gulligast på den första bilden, med pälsen som står hit och dit!

2010-01-06 @ 12:15:18
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Aha....finbesök...av både lilla Raggis och Carina....så mysigt.

Fin blev hon efter "makeovern" också.....

Ja här är hiskeligt kallt nu.... Visserligen "bara" 11- men jag tror nog att det känns kallare här i fuktiga Göteborg....

Mannen och jag har nyss kommit hem och vi är stelfrusna....

Kram på dig

Margaretha

2010-01-06 @ 20:17:18
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback