5 JUNI

Grattis lilla jag :D det är min födelsedag idag :D

Den har jag tillbringat på lydnadsplan då jag har debuterat med "lillebror" i klass I.
En chansning som inte höll.

Jag är på ett sätt otroligt mkt nöjd med honom då vi fick 4 st 10 or. 1 st 9,5. 1 st 8,5. 1 st 7. mm

Han gick bra MEN som jag tycker hans paradgren fotgåendet blev inte så bra. Efter halva programmet tappade han nästan allt. Endast 6,5 p... Han blev helt okoncentrerad och det har han aldrig blivit förr... märkligt.
Tyvärr nollade vi läggandet som är efter fotgåendet... Har aldrig hänt på träning...  

Ngt var det i skogen som störde honom. GLömde säga ... precis innan vi skulle gå in värmde vi upp lite ohc han blev jättekonstig. Han vindade mot skogen som låg så klart precis bredvid... svansen mellan benen och öronen låg... Han "svarade" inte på kommandon. Han ville heller inte ha korv som jag lockade med...  Så jag tror att det var det han mindes när vi hade gått halva sträckan i fotgåendet för då vände vi upp mot skogen i den riktning där han blev så låg... där "tappade" jag honom...

Just fotgåendet som är hans paradgren känns jättetrist att vi inte fick ut det i programmet men ser jag till helheten kan jag inte vara allt annat än nöjd så klart. Han är precis 1 år och så himla duktig redan... Nu ska vi träna mera ohc bli säkrare i allt...

Efter tävlandet blev det kalas i sommarsolen... härligt :D

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Men hallå fyller du år idag..massor av Grattis från mig..så trevligt med favoritsysselsättningen på din dag..och så ett kalas på det..mums..

Postat av: Lenas Värkstad

Grattis på din dag!



Lillebror tar sig, han är snart stor och mycket duktig.



kram

2010-06-05 @ 22:50:35
URL: http://ohl.se/lena
Postat av: ejmis

Hipp, hipp, HURRA!!!

Grattis!

2010-06-06 @ 00:03:20
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Instämmer i hurrandet jag också! Även om det blir en dag senare...HURRA!

Kramen!

Ragnvi

2010-06-06 @ 06:10:16
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis igen :)!



Vilka jätte fina lydnadspoäng :). Såå duktig ni är. Synd på fotgåendet och ställande, men lite mer rutin så kommer ni att komma långt.



//Emelie, Siri & Bita

2010-06-06 @ 16:11:33
Postat av: maria och aston

Hurra och grattis på din födelsedag Kats!!!

Och grattis till debuten trots att det inte gick hela vägen, med så många fina poäng och en "förklaring" till fotgåendet så kan det inte gå annat än superbra nästa gång!

NI är sååå duktiga!

Pussa honom på nosen från mig och brorsan

2010-06-06 @ 16:41:28
URL: http://tollaraston.blogspot.com
Postat av: Christina

Hoppas du hade en härlig födelsedag igår jag säger GRATTIS i efterskott och önskar dig en härlig söndag, kram

2010-06-06 @ 17:22:30
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Inte visste jag att du fyllde år igår! Grattis idag istället! Ang skogen så har vi ju en nalle som traskar runt i skogen vid klubben. Det var kanske den han kände. Det märks ibland när vi är där och tränar också. Men nästa gång går det bättre! Lycka till i framtiden och många kramar till dig från mig.

2010-06-06 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback