Jobba för belöning :D


Jag som tränar hund mkt jobbar ju mkt med belöningar av olika slag. Försöka hitta hundens motivation osv. Jag gillar det och det är verkligen en utmaning för mig.
Men vad gör man när ens egen motivation är låg ? Jag MÅSTE renskriva lite djurprat... MEN tar mig inte för... av någonanledning så är det så jobbigt att komma igång...

Nu tänkte jag att jag måste belöna mig själv när jag är klar... Eh, hm... så vad gjorde jag?
Efter lunchen så ladda jag kaffe och tänkte mig en glass i efterrätt... men efter renskrivningarna... Hm... vad hände?,..... JO jag sitter här och dricker kaffe och äter glassen FÖRE !!! eh....
Hur dålig kan man vara å ändå få sin belöning ...eh... :D

Äsch... jag njuter nu av kaffet och glassen... och jag ska ! renskriva efter .... lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback