lite svammel

Jag bjuder på lite svammel så här på morgonen. Har väl inget speciellt att prata om mer än att det är skönt att gå en skogspromenad i skogen på morgonen...
Nu doftar det kaffet så jag kan njuta av det också. 2 timmar sedan frukost så det smakar bra med kaffe och knäckemacka nu.

Lite gamla bilder från min telefon
 Urax ligger och väntar på att få jobba lite... gullig va

 Go Uno var på besök i trimmet, så här avslappnad var han.

 sovdags,...från träningslägret i maj
Dagens första kund kommer kl 9 så jag har lite tid på mig... Ska nog läsa lite bloggar nu, känns som det var länge sedan.

ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Men...såååå söta varelser på bilderna!! =))

Postat av: Carina

Mysiga kort både på 4-benta OCH 2-benta :-)

2010-06-08 @ 17:15:29
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback