Onsdag

HÄrlig dag i trimmet, mkt att göra och det gillar jag ju så klart.

Det är en konstig känsla av tomhet de här dagarna som gått. NÄr man kommer in från jobbet så är det lugnt... Det är ju ingen bandy längre..
Behöver inte tokplanera för att få ihop handling, mat, skjuts, träningar, promenader, jobb, hämtning, matcher mm mm
Nu är det bara allting annat... sicket lugn... nu väntar jag på att snöeländet ska försvinna så man kan börja spåra på kvällarna och träna lydnad ute... LÄNGTAR...  Men det lära nog dröja för det är mkt snö kvar i skogen...

Nä måste nog hitta på mer att göra, det blir nästan för lugnt...

Nä nu ska jag sätta mig att bokföra lite... må gott så länge

Kommentarer
Postat av: Christina

Ibland blir det som att slå igen en lucka, kan vara både skönt och frustrerande, men tyvärr så brukar det inte vara så länge förrän man fyller ut den tomma tiden med annat.

Ha det gott, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback