Anna kommer hem

Snart ska jag hämta anna vid tåget i den stora staden. Härligt att få hem henne.
I natt skjutsar jag sonen till bussen. Han och spanska klassen ska till spanien... så kul för dom.

Jag kan göra precis vad jag vill i nästan en hel vecka , det är inte illa... det blir ännu mera hundträning, hundpromenader och förhoppningsvis fika med kompisar.

Eftermiddagen tillbringades nera på ÖN, Dina Arena. En informations em för de nya bandygymnasiekillarna.
De fick träningsschema för sommaren med mellan 2-4 pass i veckan... Men baggis för killarna från byn antar jag då de redan tränar 4 ggr i veckan.
Kläder provades och beställdes till dom. Enhetliga ska de vara. Pirrigt för en del som flyttar hemifrån endast 16 år... antar att de flesta killar inte är så frän på att städa, laga mat, diska och städa mm... så det blir nog jobbigt för dom som inte har ngn mamma som curlar (jag hm host )

Sonen kommer att låna min kamera så det blir dåligt med bilder från trimmet denna vecka... kanske kanske jag kommer ihåg att använda telefon...

Nu ska jag snart "varmköra" bilen... ha en mkt trevlig helg... det ska jag ha :D hoppas jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback