Helgen över ...

och ny vecka väntar.
Helgen har varit så skön på alla sätt.
Sonen har dragit till spanien med klassen och det känns skönt. Bra för han att åka själv utan mig, jag som är jämt med bandyn och annars med för den delen. Bra att slippa morsan ett tag.

Kille som han är så har jag fått minimal med uppdateringar därifrån... (skillnad från att ha jänta)
... ett mess där det stod... Nu checkar vi in.
ett annat där det stod... Fan vad solen är het.

alltså ... kort och gott... All annan information är oviktig...eh? fniss lite svårt att försöka tänka sig in i hur en kille/man tänker....  (ler)

Mys med Anna i helgen och blev firad både på morsdag och i förskott på min födelsedag då Anna inte kommer hem... Tack go Anna för fina presenter ! Lämnade Anna på tåget vid 19 tiden i går.... suck... känns i hjärtat... blir ens barn stor ngn gång? fniss

Veckan som kommer bjuder nog på mkt hundträning, man lära ju passa på när man inte har några tider att passa :D
Skönt också att se naturen förrändras... med sådan kraft dag för dag. Än har inte allt blommat ut, än har inte alla löv kommit men snart så :D härligt härligt.


Qasper


Qasper och Qnut
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, visst är det jobbigt när barnen åker, deppigt varje gång... Undrar om det blir bättre när de blir äldre?

Kram Kerstin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback