Helt sjukt...

vilka otroligt bra dagar hos Svartberg. Vi har tränat hund dagarna 3 och jag är ganska så nyss hemkommen.

Qasper och jag har finslipat vissa moment  och återupptagit några moment som jag påbörjade i vintras. Mm sicken liten kille jag har.
Han är så duktig på att skifta i sina tankar, att gå från tempo ner till djup koncentration till tempo igen. Mm man njuter så av att träna honom.

Den här bilden säger en hel del om dessa dagar. Han ville inte gå på uppvärmningspromenad, eller avslappningspromenad eller bara promenad ändå... Då stannade han, gnydde lite lagom tyst så jag skulle höra det och vända mig om... så stod han bara där bakom mig och menade...du matte,... vi går åt fel håll.. träningsplan ligger där vid bilarna... hörru.. vi går dit i stället...
Det var jättesvårt att få med honom...:D
Ja arbetsviljan är det inget fel på.


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Han är bara såååå söt den lille killen ;o)

Kram på er

Margaretha

Postat av: Malin

Åh vad roligt att dagarna hos Svartbergs blev lyckade. Är så sugen att åka på lägret i sommar, ska du dit?? (om man kommer med förstås..?)

2010-10-05 @ 11:53:09
URL: http://www.haggesta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback