Svampögon ?

NÄ det har jag inte, men jag ser väldigt lätt musskiten på svamparna inte själva svampen. Stor suck från mitt sällskap :D Ja ja man kan inte va bra på allt sa jag...  Eh, är du bra på något då ;)? fick jag till svar...fniss

 jag tycker det ser gulligt ut i allafall.
Hittade också värsta E4 i skogen...
 det kryllade av myror. Kocco och Titan njuter av skogen

GO Qasper bär som vanligt gärna på matskålen
Flera trevliga hundar i trimmet. MEN hör och häpna... suck jag har bara före bild :D
 Jämthunden Posa ville få ett skönt rengörande bad och få klorna klippta.
Babsan ville bli trimmad så här såg hon ut före... och efter får ni bara föreställa er.

Ja ja.. kanske allt faller på plats så det blir både före och efter... vore väl trevligt om jag får "ordning på kablarna" nåt tag :D
Kvällen har bjudit på hundträning och fasiken så bra han gick min lille prins och glädjespridare...goQasper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback