Lördag

Oj så fort denna vecka gått. Min pryo varit jätteduktig. Det kommer bilder men just nu hittar jag inte min kamera?! suck... kanske ligger ute i trimmet.
Ibland har man verkligen huvudet under armen... Det man inte har i huvudet får man ha i benen...  Men jag orkar inte springa dit nu...sen...sen kanske :)) det är ju så långt, ni vet ;)

En jätteskön fredag är över. Blev oxfile och potatisgratäng med ett glas rött till åh så gott och mysigt <3

För mig är det så viktigt med den där känslan på fredagkvällen... familjen är samlad... Eh? fniss vilken familj?... sonen sitter gärna försig.... får tvinga honom att sitta med mig... haha
Har jag tur kommer mr x och då får jag sällskap så klart...
Men även om jag är själv så försöker jag göra det mysigt .... Viktigt

Dagen är mulen och jag är tung i benen... känns som blystockar... Får nog ta och piska igång tanten lite nu..

Ha en bra lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback