2 platser kvar

 Idag sken solen så där underbart skönt och jag hade planerat både en promenad och ett skidpass då jag har dammat av mina skidor. Men en tur till veterinären med ena hunden gjorde att allt sprack.

En mängd prover har tagits och det är bara att vänta å se. Han dricker kopiösa mängder vatten och mår lite illa.
Vi får se...

En tävlingslydnads kurs är på gång. Startar den 22/2. kl 18,30. Finns två platser kvar om ngn är intresserad.
Max 6 deltagare, 5 ggr. Pris 600 kr
Tillkommer ridhushyra ca 50 kr per gång.
Ring för mer information 070- 380 65 95

Kommentarer
Postat av: Carina

Trist när de små liven är sjuka, jag håller tummarna att det går bra :)

Postat av: Mia

Hoppas verkligen att det blivit bättre!

2011-02-09 @ 18:55:01
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback