Fredag

Dagarna går fort, förstår inte vad tiden rusar fram. Det börjar bli lite mera fart i trimmet nu och det är skönt. Alltid skönt att gå ur en lågsäsong...
Eftersom jag ska till Gävle idag och vara med "mormor" på gävle sjukhus så fick jag boka om alla kunder idag till igår... det innebar att jag jobbade till 22 igår... Det gick i ett hela tiden. Kom i säng sent och tittade på klockan en sista gång 02,02 tror jag det var... sedan ringde den 06,00 tjoho så kul *not*

Tyvärr fick inte hundarna ngn promenad igår utan bara små rastningar. Men så blir det ibland.

Träningarna med Qasper verkar gå framåt. Han blir stabilare och stabilare. Det känns jätteskön och jag hoppas innerligt att vi är snart ur trotsåldern.

Hade planer på att debutera i III an nu i mars men... nä,... jag väntar lite.
Ska till Niina Svartberg och träna 2 ggr i mars, sedan väntar ett läger för både Kenth och Niina i maj ( och september men dit är det lååångt) så det känns skönt att jag bestämt mig för att vänta, åker dit och checkar av att jag är på rätt väg.

Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Anna ..susar in..

Oj så pass sent med arbete..mmm jag förstår att det kan bli så..så snällt av dig att fara med mormor..vilket kanske är din mamma ..jepp det gissar jag..

Postat av: Mia

Usch vad jobbigt när sömnen inte vill som man själv vill....:/

Kram på dig!

2011-02-27 @ 18:57:01
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: maria å aston

Åh, så kul med läger och träningar för Svartbergs - inspirerande! Jag kanske får gå på läger hos dig ;-)

Ha de gott!

Kramar

2011-03-02 @ 04:49:27
URL: http://astonwille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback