Plötsligt händer det

Jo de kan då allt överaska en.

Klockan ringde kl 6. Hör och häpna.... sonen var redan uppe och skulle iväg att träna.
Jag frågade lite försiktigt om han visste vad klockan var... Jo då, han hade stenkoll.  Han skulle träna innan skolan började.......... ?!

Träning igårkväll med Qasper var totalt katastrof dåligt. Måndagens träning som flöt på så bra och jag kände hur otroligt han utvecklats, en härlig känsla. MEN som sagt igår blev det pannkaka av allt. Så utåtriktad och okoncentrerad suck... ja se tonårsvovvar... de är inte lätt för dom heller fniss :)

Men ikväll är det påt igen... får vi se om det är sammalika eller om han har kontoret på plats. Bara att följa sin plan och tro på den så löser det väl sig... :D

Bjuder på en augusti bild där han lagt sig tillrätta i blomrabatten i stugan



Lite tassfrissering

 

En kerry blue terrier som vill vara kort kort. Heller inget i ansiktet mer än skägget.
 

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Fniss..."lörvpöse"...trodde ett tag att det var min Ditte du beskrev!

Maken gjorde en kraftansträngning igår o rakade tassarna...jag klippte skägget...hon ser inte klok ut,fniss! Tyvärr har det slarvats med kloklippningen ett tag...nu är dom skitlånga trots att maken klippte dom igår...på dom nästa vecka antar jag...

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Mia

Ja, se tonåringar...Dom är sig lika vare sig det är människa eller djur ;-)

Undrar om du kan frisera mina fötter också??? Nu är dom ju inte så håriga, men skulle behöva en kloklippning...! L

2011-02-03 @ 18:24:28
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback