Kvinnans bästa vän

Mannen är kvinnans bästa vän.
Han hjälper när hon känner sig osäker, tröstar henne efter en dålig dag, inspirerar henne till att göra saker hon aldrig trodde hon kunde göra, gör att hon kan uttrycka sina djupaste känslor, ser till att hon alltid känner sig som den vackraste kvinnan i rummet å låter henne vara trygg, sexig, å oövervinnelig.

Nej vänta!!
Jag tänker på VIN. Det är ju vin som gör allt detta. ;-D



Ha ha denna tyckte jag var lite kul... knyckte den på fb.
Dagarna går det är ganska så lugnt i trimmet. Igår var stamkunden Selma på besök igen.

Sedan kom Cockern Presley. Men jag glömde fota.... kom som en "lörvpöse" och ut som en Presley ! de ni :D

Ha en bra dag därute idag :D

Kommentarer
Postat av: ejmis

Den lånar jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback