Lugnt

Det är lugnt i trimmet. Idag har det varit havanais dag. Men jag glömde kameran inne så det bidde inga bilder på hundarna. De ville i allfall bli valpklippta och rengjorda :D

Flera pussar idag igen... trots att båda två var allt lite skeptisk först när de kom, en ville inte följa matte in....
Men så fort matte stängt dörren så åker rumpan upp och de är pigg och undrar nästan : vad ska vi hitta på nu?  :D
Snacka om att spela ut matte... hon går härifrån med tunga steg och tycker synd om sin hund... fniss :)

I kväll ska jag träna Qasper igen... Vi tränar ganska så mkt nu och han börjar bli ganska så normal men det märks fortfarande att han är inne i en trotsperiod....  åh herre min skapare så han är ibland...
Men han är min gokille :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback