VM Silver och Guld !!

GULD till Sverige i lag  vid lydnads VM. Det är 8 år sedan sist... tjoho så kul.

Men nått som jag tycker är så jättekul är att min tränare Niina Svartberg med sin tollarkille Skoj tog sig till final av 93 starter totalt. 20 st gick vidare till final. Det var 6 st svenskar totalt som tog sig till final av 20... de är också skitbra. 

Där gick det så otroligt bra att de knep en SILVER medalj.
http://www.svartbergs.se/aktuellt.html

Jättegrattis :) <3

Sedan vill jag tacka Anita och Andreas Njupavallens kennel för en skitbra kennelträff idag.
Helt suveränt bra. Vilket engagemang ni visar. Hundarna har jobbat kanonbra, jag är så imponerad.

Vi har fått gått blodspår, vattenapportering, uppletande, personspår och sist allmänlydnad.
ALLT detta serverat... vi har bara behövt träna...

TYvärr har jag inga bilder från idag men väl från i går :)
Tack också för att du visade Qasper så fint i går på Alfta utställningen. DÄr alla Njupavallare fick kanonkritik :))

Hej på dig säger Qasper till Fanny
 

Underbara hund :)



Kommentarer
Postat av: carina

Grattis till Skoj :)

...men jag tycker nog att skönheten sitter inuti ändå.

Fast....min Pojk ÄR grymt fin, det säger alla :))

Det är faktiskt många Havanies ägare som tycker han är väldigt fint klippt...vem kan ta åt sig den komplimangen om inte Kats <3

Postat av: Kats

Men så kul så glad jag blir. Tack Carina:)

2011-07-14 @ 09:04:08
Postat av: maria å aston

Men så kul det verkar som ni haft på kennelträffen - jag hoppas jag kan vara med nästa år. MEN vi ses ju i Sälen jippi!!



Visst är det fantastiskt kul med Niina och Skojs silvermedalj! Så otroligt bra jobbat! Vill gärna också gå kurs för dom men tiden räcker som inte till till allt man vill göra!

Ha de gott och du har världens bästa finaste och goaste Qasper och jag en lika fantastisk brorsa Aston...dom är bara bäst!

2011-07-14 @ 18:58:36
URL: http://astonwille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback