Onsdag

Herregud så underbart skönt det var i morse. 20 grader varmt och solen skiner så varmt redan. KL 6 träffade jag ngr kompisar i skogen för att gå milspåret vid Kygelvallen. Den var avklarad på 1,15 minuter... Så det GICK undan....
Hundarna är så nöjda och jag kan nu jobba hela dagen utan dåligt samvete. De ska strax få gå ut i hundgården som står i skuggan... så skönt för dom.
Så får morfar hjälpa mig att rasta dom mitt på dagen då de inte gör sina behov i hundgården.

Jag ska åka och jobba på Bollnäs Trim idag. Jättekul. Är där lite nu och då och hjälper Maria.
Fortfarnade fart i trimmet och det är sjukt kul :) fullt denna vecka och nästa.

Mor är ngt bättre och fått flyttat till avdelningen ijämte intensiven. Läkaren sa: vi behåller henne åtminstonde till över ännu nästa helg...

I går kväll var en fantastik kväll, då gör det inte så mkt att man tok jobbar... dagarna blir lite längre när man kan vara ute och njuta så...

Satt och åt kvällmaten som bestod av frukt. Härlig underbarkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback