Så skön morgon

Åh de tackar jag för, ledig ända till kl 10.
Natten var hemsk, fick inte många timmar tillsammans men som jag alltid säger: får sova en annan gång.
Morgon promenaden fick jag sällskap med 1 biljon mygg ungefär men den var skön ändå. Tog bara den korta rundan på 40 minuter då jag  är lite klen fortfarande.

Tränat lite och haft lååång frukost, läst tidningen, bloggat lite mm... en lugn bra start.

Igår åkte jag och en kompis till Bollnäs brukshundklubb för att träna lite i ny miljö. Min lille gokille behöver lite nytt, lite störningsträning och helhetsträning.
Det var tropiskt hetta. Han började väl segt men kom igång mkt bra och blev riktigt pigg trots hettan.
Vi mattar belönade oss med att " ta en fika".... som vi sa i småland...

I kväll ska jag försöka hinna med klubben och träning där. Om kroppen min orkar :) Skynda igång långsamt som någon sa... men långsamt ! det är inget för mig ;) fniss

Må så gott, nu ska jag läsa lite bloggar :)


Kommentarer
Postat av: soffie

blä för mygg!usch att du haft en sån jobbig natt hoppas nu du får sova gott inatt,

kram

Postat av: Mia

Men du måste ta det lite långsamt, annars riskerar du ett bakslag, vännen....

2011-06-08 @ 22:16:34
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du har en mysig helg

2011-06-11 @ 21:40:42
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback