Bloggen/bloggar hit och dit

Idag har jag haft ulltussar i trimmet... En var ett riktigt tovmonster också. Tyvärr inga bilder. Pälsen gick inte att rädda så vi fick klippa kort kort. Men blev mkt söt.
Man blir så sur på sig själv en sån här gång när de blir så söta så... hade så gärna velat visa er.

Dagarna går så fort och det börjar bli bra fart i trimmet. Många vinterpälsar får känna av saxen :D
Tyvärr är många hundar så toviga....  det är så synd om hunden förstår inte att ägarna inte vill ta till sig det riktigt. En tova kyler och den "nuskas" (kom inte på svenska ordet fniss men ni får hålla tillgodo med ovanåkersmål) så om man satte sig in i hundens situation så skulle man väl inte vilja att sin hund el katt hade en gnutta tova ens eller hur.

Jag hyr ett "tält" från ett företag här som är 15-24 meter där vi håller till med hundträningarna. Vi har övergett ridhuset för denna säsong och nu är det tältträning som gäller :)

Qasper blir stabilare och stabilare från sitt tonårstrots. Så skönt att killen börjar få ordning på kontoret... för den här gången vill säga fniss ha ha...
Ingen tävling i sikte ännu utan vi tränar på och försöker få till IIIans och Elit momenten så bra som möjligt.
Det blir nog en härlig vår...

Jag är inne i ett tråkigt period vad det gäller bloggen... dålig på att uppdatera och dålig på att besöka mina bloggvänner... jag ber om ursäkt för det... Men orken saknas... hoppas på bättre bara ljuset kommer.

kramar om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback