Instruktör

För andra helgen i rad ska jag jobba som instruktör. Förra helgen på järvsöbrukshundklubb. Så härliga människor och jyckar. Tusen tack för jättefin dag. Ni inspirerar en så in i norden.

 

Denna helg åker jag på Elliegårdens kennelläger som börjar redan i kväll och avslutas på söndag.
Så himla kul det ska bli att få träffa min "fhelix" uppfödare och alla härliga hoffar.
Ni kan tro att mitt hoffehjärta slår frivolter :)) fniss

Annars så flyter väl allt på som vanligt i 120...   man hinner liksom inte med någonting annat än jobb, hund, sova. Hemmet kommer i sista hand....suck.

Åh njuta av sommaren (vilken sommar?)  hinns inte med alls...

Men nu tar vi tag i denna dag... snart kommer första kund så det är bäst jag lyfter på rumpan :))

Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback