Kanske rätt känsla är på väg :)

Efter 4 lediga dagar är det ny vecka, härligt på sitt vis. Nya utmaningar och möjligheter, det gillar jag.

Helgen har annars varit fin med sol dock inte för varmt, tyvärr...(jag gillar värme )
Vi har sovit tills vi vaknat själv utan klocka och det gillar jag för det händer ju inte allt för ofta att man har lediga dagar...
Vi har småjobbat lite på Mr Bigs kåk och trädgård, vi har åkt båt, njutit av god mat och slappat. Hundarna har bara fått gå lite små promenader ngr ggr om dagen, stackrarna....

Väl hemma igårkväll så tränade jag Qasper, attans så bra han gick. Det är full fokus som gäller med rätt attityd.
Från första steget tills vi är klar.... jag har inte kommit så långt att vi går hela programmet ännu men sakta men säkert höjer jag ribban.

I kväll blir det träning på klubben eller ön kanske, får se vart jag åker. Har börjat titta på ngr tävlingar i september och jag har en stor önskan att han ska vara mogen och klar tills dess. Att alla hans hormoner är borta och att hans invanda beteenden är borttränade... bara att hålla tummarna .... håll håll håll ;) :)

Augusti bjuder på en mängd roligheter. 2 helger som lydnadsinstruktör och 1 helg där jag ska jobba på bruks SM.
Så himla härligt att bara få ägna sig åt  hund  och med likasinnade :)

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: carina-synskadad fyrabarnsmamma Carina-synskadad 4 barnsmamma

Vad skönt du har haft det, och nu är det fullt upp precis som det ska vara kram Carina

Postat av: ida

kikar in, hoppas du får en bra måndag! :)

2012-07-30 @ 12:37:03
URL: http://arvidssonida.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej! Jag har precis fixat massa i designen, och skulle jätte gärna velat veta vad folk tycler. Är den kanske lite för vanlig?

Ha en underbar dag!

2012-07-30 @ 14:38:07
URL: http://honestlynoidea.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback